Sierra'yı Neden Öldürdüğünü Anlattı

Amerikalı kadın Sarai Sierra cinayetini işlediği iddiasıyla Hatay'da gözaltına alınan "Laz Ziya" lakaplı Ziya T., İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde verdiği ifadesinde, cinayeti tüm detayları ile anlattı. Ziya T.'nin ''Öpmek istedim, direndi, kafasına taşla vurdum. Cesedi bulunduğunda da oradaydım'' dediği öğrenildi. Mahkeme, Ziya T.'nin tutuklanmasına karar verdi. Ziya T'nin ifadesinde Sarai Sierra'nın yaklaşık yarım saat kendisine direndiğini söylediği öğrenildi. Olaydan sonra Suriye'ye geçerek muhalif güçlere katıldığını onlarla savaştığını anlatan Ziya T., ayağından vurulduktan sonra 10 gün tedavi gördüğünü, vurulma anından sonra geri dönmeye karar verdiğini anlattı. Ziya T.'nin sınırı geçtikten hemen sonra polise yakalandığını söylediği öğrenildi. Hatay'da yakalandıktan sonra dün akşam saatlerinde İstanbul'a getirilen Ziya T.'nin Asayiş Şube Müdürlüğü'ndeki sorgusu tamamlandı. Sorgusunun ardından geniş güvenlik önlemleri altında adliyeye çıkarılan Ziya T., "Ben yakalanmadım Teslim oldum." dedi. Polis soruşturması sonrasında Ziya T.'nin 3 sayfalık ifadesinde cinayeti tüm detayları ile anlattığı belirtildi.
Sierra'yı Neden Öldürdüğünü Anlattı Reviewed by aktuel on Mart 18, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.