Adana'lı Çocuk Cep Borcu İçin Pres Makinesinde Ölmüş

Adana'da 22 tonluk pres makinesinde sıkışarak hayatını kaybeden 13 yaşındaki ilköğretim öğrencisinin aldığı cep telefonunun parasını ödemek için işe girdiği ortaya çıktı. Yüreğir ilçesi Levent Mahallesi'nde Keresteciler Sitesi Akasya Sokak'taki Güzelevler Mahallesi'nde bir fabrikada kafası pres makinesine sıkışarak ölen ilköğretim 7. sınıf öğrencisi Ahmet Yıldız'ın, evinde yas var. İşyeri sahibinden şikayetçi olan aile en fazlada çocuklarının ölümüne 'trafik kazası' denilmesine üzülmüş. 8 çocuklu Yıldız ailesinin umudu olan Ahmet, gurbete çalışmaya giden babası ve ağabeyleriyle görüşmek amacıyla cep telefonu almış ve telefonun parasını ödeyebilmek için haftalık 50 lira karşılığında fabrikada işe başlamış.

Baba Mustafa Yıldız, iflas ettiği için 5 oğlunu yanına alarak Batman'a çalışmaya gittiğini belirterek, 200 bin lira olan borcunu ödemek için ailecek gayret gösterdiklerini aktardı. Baba Yıldız, "Çocuğun temizlik işlerinde çalıştığını sanıyorduk. Okul harçlığı için sabah okula öğleden sonra işe gidiyormuş. 250 ton ağırlığındaki makineye vermişler. Ölümünden sonra duydum ben bunları. Çocuğun kafası pres makinesine sıkışmış. Allah verdi, Allah aldı. Benim zoruma giden şudur: Olay esnasında hastaneye işçiler getirmiş, 'kamyon çarptı, plakasını almadık kimin çarptığını bilmiyoruz' demişler. Doktordan Allah razı olsun. Ayaklarından öpüyorum. 'Ben bunun kaza olduğuna inanmadım' deyince polisler getirenlerin kimliklerini almış. Sonra savcı gelmiş olay yerinde inceleme yapmış. Allah rızası için Başbakan ve Sanayi Bakanı bu işe el atsın. Böyle kaçak çalışan insanlar çok, çocuklara birkaç kuruş vererek onları ağır işlerde çalıştırıyorlar." dedi. Oğlunun gizliden aldığı cep telefonunun parasını ödemek için çalıştığını aktaran Baba Yıldız, "Bir cep telefonu almış gizliden. Çocuğumu ölüme attıkları için davacıyım. Yalan sözlerle trafik kazası geçirdi dedikleri davacıyım." diye konuştu.
Adana'lı Çocuk Cep Borcu İçin Pres Makinesinde Ölmüş Reviewed by aktuel on Mart 16, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.