Kıvanç Tatlıtuğ'un Oğlu Var

Azra Akın'la bir ayrılıp bir barışan yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ, evlilikten ve beğendiği kadın tiplemesinden bahsetti. Yakışıklı oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ Elle dergisine verdiği röportajda samimi itiraflarda bulundu. "Eve gittiğimde beni bekleyen biri var: Köpeğim Pars. Onunla oynamak tüm yogunluğumu stresimi alıyor. Pars'a o kadar düşkünüm ki 'oğlum' diyorum. Evet bir oğlum var. Ben de onun babasıyım. Pars'ı hasta görürsem mutsuz olurum."dedi. Evlilik konusunda ise, ailem, annem-babam bu konuda da son derece saygılı insanlar. Böyle bir yaptırımları yok; ancak böyle bir beklentileri olabilir. Bunu da müthiş bir hassasiyet içerisinde dile bile getirmezler. Hiç böyle bir konuşmamız olmadı. Ancak evlenmemi, yuva kurmamı, çocuk sahibi olmamı tabii ki çok isterler. İnşallah bir gün o da olur. Bu işler pazardan iki kilo domates almaya benzemez, sipariş üzerine gelmez. Hepimiz kaderimizde ne varsa onu yaşayacağız.Makyaj yapmayan, çok sade, mümkünse koca koca topuklu ayakkabılar giymeyen, doğal, kendi gibi olan, her gün saçı başı yapılmış, sabahın sekizinde kuaförden çıkmış gibi görünmeyen kadınları beğeniyorum. Erkeğin de, kadının da kendisiyle çok uğraşması hoş gelmiyor. Yoksa herkese saygım var. Ama bu benim kendi görüşüm. Yok denecek kadar az makyaj, doğal bir yüz, sadelik bana samimi ve güzel gelir.
Kıvanç Tatlıtuğ'un Oğlu Var Reviewed by aktuel on Mart 03, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.