Sokak Ortasında Bıçakla Dehşet Saçtı

Konya'da 1 çocuk annesi İlknur K.'yi eğlence dönüşü sokak ortasında vücudunun 15 yerinden bıçaklayan eşi Yavuz K., polis tarafından Kum köprü Caddesi'nde yürürken gözaltına alındı. Olay sonrasında polis ekipleri tarafından yakalanan Yavuz K. verdiği ifade ile şaşırtırken, 15 yerinden bıçaklanan kadının hayati tehlikesi ise devam ediyor. Eşini kıskançlık yüzünden bıçakladığını ve öldü diye terk edip kaçtığını öne süren işsiz Yavuz K.'nın polise verdiği ilk ifadesinde, "Ara sıra minibüslerde yevmiyeli olarak şoförlük yapıyorum. Ben dışarıdaydım. Eşimle bir eğlence merkezinde buluşacaktık. Oraya gittiğimde eşimi bir masada erkekle otururken gördüm. Tartıştık ve birlikte taksiyle oradan ayrıldık. Evin önüne geldiğimizde tartışma devam etti. Ben de sinirlerime hakim olamayıp bıçakladım. Sonrada öldüğünü sanıp, taksiyle kaçtım" dediği öğrenildi. Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Yavuz K., sorgulanmak üzere polis merkezine götürüldü. Tedavi altına alınan İlknur K.'nin ise hayati tehlikesinin devam ettiği belirtildi.
Sokak Ortasında Bıçakla Dehşet Saçtı Reviewed by aktuel on Ocak 11, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.