Top Ad unit 728 × 90

Nissan En Çok Satan 9. Marka

Binek ve hafif ticari araç pazarının toplamında yüzde 2,6'lık bir pazar payı elde eden Nissan Türkiye, 2012 yılında 20 bin 120 adet satış gerçekleştirdi Türkiye otomobil ve hafif ticari araç pazarı 2012 yılında gerileme sürecini yaşarken, daralan pazarda Nissan, pazar payını binekte yüzde 3,4'e çıkarttı. Pazarın yüzde 10,9 azalarak 777 bin 761 adet olarak gerçekleştiği 2012 yılında, satışlarını bir önceki yılla aynı seviyelerde gerçekleştiren Nissan toplam pazardaki 20 bin 120 adetlik satışıyla Türk otomotiv sektöründeki yerini sağlamlaştırdı ve iki yıl üstüste 20,000 adetlik satış gerçekleştirmiş oldu. Ürün gamı ile toplam pazarın yüzde 23'üne hitap eden Nissan, Qashqai ile öncüsü olduğu ve sıra dışı tasarımı ile dikkatleri üzerinde toplayan Juke modeli ile Crossover segmentindeki satışın üçte birini gerçekleştirdi. Müşteri memnuniyeti rekabet basketinde ise 1'inci sırada yer alan Nissan Türkiye, marka değerini de son üç yılda 4,5 katına çıkarttı.

"Türkiye, Nissan'ın Avrupa'da en çok araç sattığı 4'üncü pazar' Otomotiv sektörü penceresinden 2012 yılının ekonomik gelişmelerini değerlendiren Nissan Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu, küresel ekonomik krizde dördüncü yılın geride kalmasına rağmen gelişmiş ülkelerin çok büyük ilerlemeler kaydedemediğini belirtti. Sancaktaroğlu, krize ortak akıl ile çare arayan, ancak her biri farklı mali içyapılara ve sistemlere, farklı iç dinamiklere sahip AB ülkeleri başta olmak üzere gelişmiş ekonomiler çözüm yönünde aşama sağlayamadıklarını da sözlerine ekleyerek "Ülkemizde ise bu süreç olabildiğince iyi yönetildi. Türkiye önceki yıllara oranla daha düşük bir büyüme gösterse de, dünya ortalamasının üzerinde bir büyüme kaydetti ve bunu markamıza da yansıttı.

Türkiye'yi Nissan'ın Avrupa'da en çok araç sattığı 4'üncü pazarı yaptı.' dedi. Nissan olarak 2013 hedeflerini de açıklayan Nissan Türkiye Genel Müdür Yardımcısı İlkim Sancaktaroğlu "Bu yıl, ekonomik büyüme için farklı görüşler olsa da, büyümenin yüzde 3 ile yüzde 5 bandında olacağını ve bu ortamda toplam pazarın 750 bin civarında olacağını öngörüyoruz. Nissan olarak biz de, mevcut ürün gamı ile 2012 satış seviyesini korumayı ve 20 bin adet seviyesinde satış gerçekleştirmeyi hedefliyoruz' dedi. Sancaktaroğlu diğer hedeflerini ise "Müşteri memnuniyetinde birincilik konumumuzu korumak istiyoruz. Kasım 2012 de devreye soktuğumuz Carbook Kurumsal Kullanılmış Araç operasyonumuzla, yeni araç müşteri memnuniyetindeki performansımızı kullanılmış araçlarda da sağlamayı ve 2013 yılında 4 hizmet noktası daha hizmete açmayı hedefliyoruz.' olarak açıkladı. Sancaktaroğlu, Nissan kullanıcılarına yaşamın her anında ayrıcalıklar sunabilmek üzere NISlife Programı'nı tasarladıklarını ve tüketicilerine Nissan'ın yenilikçiliğini ortaya koymaya devam edeceklerini belirtti.
Nissan En Çok Satan 9. Marka Reviewed by aktuel on Ocak 17, 2013 Rating: 5
All Rights Reserved by Son Haber Bülteni © 2016 - 2017

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.