Karda Mahsur Kalan Öğretmenin Çilesi

Batman'ın Sason ilçesi Dağlıca mezrasında görev yapan öğretmen, kar yağışının tamamen örttüğü lojmanından tünel kazararak kendi çabasıyla çıktı. Sason ilçesinin coğrafik koşulları açısından en zorlu bölgesinde bulunan Dağlıca mezrasında tam bir fedakarlık örneği yaşanıyor. Kar yağışının en fazla etkili olduğu ve kar kalınlığının 3 metreyi aştığı Dağlıca mezrasında görev yapan Gökhan Ömray adlı öğretmen, yolların kapanacağını bile bile köyü terk etmedi. Ertesi sabah yoğun kar yağışı sonrası evden çıkarak okula gitmek isteyen Gökhan Ömray, evin tamamen kar altında kalması nedeniyle kar altında mahsur kaldı. Saatlerce evden çıkamayan Ömray, gittikçe havasız kalan lojmandan kendi imkanlarıyla tünel kazarak dışarıya çıkmayı başardı. Elektrik kesintileri nedeniyle karanlıkta kalan mezrada kendi çabasıyla kurtulan fedakar öğretmen, ilk olarak eve hava ve ışık girmesini sağladı. Su ihtiyacını kar eriterek giderdiğini belirten Gökhan, "Yolların kapanacağını tahmin ediyordum ancak bu kadarını beklemiyordum. Sabah uyandığımda kaldığım evin tamamen kar altında kaybolduğunu gördüm. Telefon çekmiyordu ve elektrik kesilmişti. Evde oksijen azalınca kapıyı zorla aralayıp bir tünel kazdım. Yaklaşık 3 metrelik uzunlukta kazdığım tünel ile dışarı çıkmayı başardım. Çocukların eğitimsiz kalmaması için köyde kaldım ve bütün zorluğa rağmen burada olmaktan mutluyum" şeklinde konuştu.
Karda Mahsur Kalan Öğretmenin Çilesi Reviewed by aktuel on Ocak 15, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.