CHP'de Kavga Giderek Büyüyor

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Yalova Milletvekili ve Grup Başkanvekili Muharrem İnce ile Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu arasındaki söz dalaşı devam ediyor. İnce'nin "Ben partide ev sahibiyim" sözlerine Tanrıkulu'ndan cevap gelmiş ve "Herkes CHP'de ev sahibidir, kimse böbürlenerek ben ev sahibiyim diyemez" demişti. Bu açıklamayı internette gören CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce, yaptığı açıklamada Tanrıkulu'na sert ifadelerle yüklendi. İnce, "Çikolata imalatı ile parti içi konular medya aracılığı ile halka açık alanlarda yapılmaz. Ama birilerine cevap vereceğiz diye partinin Grup Başkanvekili'ne herhangi birisi söz söylerse anında cevabı veririm. Hiç kimse kusura bakmasın.

Benim sözlerime kendisini misafir hissedenler alınganlık gösterir. Kendini ev sahibi hissedenlerin alınganlık gösterecek bir şeyi yok. Evet ben CHP'li olmaktan gurur duyuyor ve böbürleniyorum. 15 yaşındayken 1979 ara seçimlerinde bir samanlığın duvarına yazdığım CHP yazısı halen duruyor. Ben böbürlenmeyeceğim de kim böbürlenecek? Ben CHP'ye milletvekili olmak için girmedim ki. Ben seçim öncesinde partiye üye olmadım. Ben bu partinin her kademesinde çalıştım. Bu parti baraja takıldığında hiç kimse kalmayınca da ben bu partideydim. Ben bu partinin çizgisinden hiç ayrılmadım. Bu partiye hep sahip çıktım. Bu parti de bana sahip çıktı. Doğduğum büyüdüğün bu ilde 3 dönemdir milletvekilliği yapıyorum. Başka şehirlere de kaçmadım ben. Memleketimden de uzaklaşmadım. İddia ediyorum, ben ev sahibiyim.

Ev sahibi milyonlar var bu partide. O milyonlar nasıl Atatürk'ün partisine üye olmakla ve hizmet etmekle övünüyorsa ben de övünüyorum. Bugün bu partide olanların bazıları yarın bu parti zor duruma düştüğünde yine çekip gideceklerdir. Bundan da eminim ben. Parti 1979'da baraja takıldığında bu partide istifa furyaları başlamıştı. 2002'de iktidar ışığı göründüğünde nasıl gelip bu partiye üye olduklarını ben biliyorum. Onun için kimseden alacak bir dersim yok. Böbürlenmek benim hakkım, 50 yılı geride bıraktım. Hayatımın her kesiminde CHP'ye hizmet ettim" diye konuştu. Ardından partisinin Yalova il yöneticileri ile birlikte kahvehaneleri gezen İnce vatandaşlarla sohbet etti.
CHP'de Kavga Giderek Büyüyor Reviewed by aktuel on Ocak 29, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.