Leman Sam: Osmanlı Ecdadım Değil

Ünlü şarkıcı Leman Sam, Muhteşem Yüzyıl'dan Yılmaz Erdoğan'a TBMM'den kadına şiddete kadar birçok konuda oldukça çarpıcı açıklamalarda bulundu. Yurt gazetesinden Derya Demir'e konuşan Leman Sam, Muhteşem Yüzyıl dizisiyle ilgili de yorumlarda bulundu. Sam, "Ben zaten Osmanlı'yı tamamen reddediyorum. Osmanlı benim ceddim değildir." dedi. Sam, "Televizyonla aranız nasıl? Dizi izliyor musunuz?" sorusuna, "Kuzey Güney dizisini izliyorum. Kıvanç Tatlıtuğ'u çok başarılı buluyorum. Mankenden oyuncu olmaz, gazeteciden şarkıcı olmaz gibi altını çizerek bazı yargılar ortaya atıyorlar. Herkesin gizli kalmış yetenekleri olabilir. Ben Kıvanç Tatlıtuğ'un herkes bir adım atarken beş adım attığını düşünüyorum.

O kadar saygılı ki mesleğine, bence hayatından vazgeçerek emek harcıyor. Çok güzel türkü söylüyor. En önemlisi de bozulmadı, şımarmadı. Medya malzemesi olmadı. Onun çok düzgün bir insan olduğunu düşünüyorum. Muhteşem Yüzyıl ile hiç ilgim yok. Ben zaten Osmanlıyı tamamen reddediyorum. Osmanlı benim ceddim değildir" diye yanıt verdi. Siyasete girmeyi düşündünüz mü? diye sorulan ünlü şarkıcı Leman Sam, "Benim ihtiyaçlarıma benim fikirlerime uygun bir parti yok. Her seçim döneminde bana teklifler gelir. Meclis'e girsem beni döverek atarlar. Zaten ben onların oturduğu koltuğa oturmam. Çünkü o koltuklar ceylan derisinden yapıldı. Şu anki milletvekillerinin entelektüel birikimini yeterli bulmuyorum. Milleti temsil eden bir milletvekilinin entelektüel seviyesi yeterli olmalı. Okumalı, şiir bilmeli. CHP'li Güldal Mumcu arkadaşımdır. Güldal'ın öyle bir ortamda içinde fırtınalar koptuğunu tahmin ediyorum. Seçim sistemimizin yanlışlığından kaynaklanıyor bu durum. Feodal yapının içinden çıkmış adam parasını yatırıyor ve seçime giriyor. Para güç olduğu sürece Meclis'e giren insanlar böyle olacaktır. Halk özellikle cahil bırakılmış ki güce tapılsın" yanıtını verdi.
Leman Sam: Osmanlı Ecdadım Değil Reviewed by aktuel on Ocak 21, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.