İsmet Özel: Ben Hiçbir Zaman Solcu Olmadım

Türk siyaset dünyasının dikkat çekici isimlerinden şair-yazar İsmet Özel, geçmişte 'solcu' olduğuna dair iddialar üzerine çarpıcı bir yazı kaleme aldı. Kurucusu olduğu İstiklal Marşı Derneği dergisinde bir yazı kaleme alan Özel, 'Ben hiçbir zaman solcu olmadım' dedi. Türkiye'de "asker unsuru"nu merkeze 27 Mayıs 1960 ihtilâli taşıdı. Daha Türkçesi şudur: Türk milletinin tercih hakkını, bir daha geri vermemek üzere, elinden alan 27 Mayıs 1960 ihtilâli Türkiye için nevzuhûr bir "asker unsuru" icat etti. Bilhassa bu unsuru bahane ederek beynelmilel sermaye âleminin Türkiye düşmanı kesimi bir tarz-ı siyaset tatbik etme kolaylığı elde etti. Nevzuhûr bir Türkiye şartlarında yaşadığımızı fark etmemiz neredeyse imkânsızdı. Bugün ancak anlayabiliyoruz ki, Türkiye'deki silâhlı kuvvetlerin Orta-Doğu ve Latin Amerika gibi bölgelerin şartlarına Dünya Sistemi eli ve ajanlarıyla ayarlanması, uydurulması gerekiyormuş.
İsmet Özel: Ben Hiçbir Zaman Solcu Olmadım Reviewed by aktuel on Eylül 08, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.