Ünlü Oyuncuyu Tekme Tokat Dövdüler

Ünlü oyucu Uğur Polat, Taksim'de bir mekanda görevlilerle atıştıktan sonra dışarıda tartaklandı. Mekan görevlilerinden tokat yiyen ünlü oyuncu bir süre yerde kaldıktan sonra güçlükle ayağa kalkabildi. Uğur Polat, önceki akşam arkadaşlarıyla Beyoğlu'ndaydı. Bir mekânda sabahın ilk ışıklarına kadar eğlenen ekip, daha sonra soluğu çorbacıda aldı. İddiaya göre aşırı alkollü olan ve ayakta durmakta zorlanan Polat, mekânın kapanış saatinin geldiğini söyleyen personelle tartıştı. "Ben çıkmadan kapatamazsınız, siz benim kim olduğumu biliyor musunuz?" diyen Polat, personel ve arkadaşlarının ısrarıyla dışarı çıkarıldı. Ancak personele hakaret ve tehditlerini sürdüren Polat, mekânın önünde olanları izleyen bir vatandaşın hışmına uğradı.
Kendisini uyaran vatandaşın üzerine yürüyen ve hakaretlerine devam eden oyuncu, çıkan kavgada yumruk yiyerek yere yığıldı. Çevredeki diğer vatandaşların araya girmesiyle yatıştırılan ünlü oyuncu, arkadaşlarıyla bindiği taksiyle oradan ayrıldı. "Ben şimdiye kadar hiç böyle olayların içinde olmamıştım. O kavganın içine de dolaylı şekilde girmek zorunda kaldım. Ankara'dan gelen arkadaşımın kız arkadaşına hakaret ettiler. Aniden sesler yükseldi. Ben de birden kendimi olayın içinde buldum. Ama çok ciddi bir durum yok. Olay polise intikal etmeden tatlıya bağlandı. Zaten sonra beni tanıdılar, 'özür dileriz Polat abi' dediler. İki tarafta da herhangi bir yara bere yok. Olaylı geceyi Tv Em'de yayınlanan Derya Yolyapan ve Esra Sönmezer'in sunduğu "Gözlem" ekibi görüntüledi.
Ünlü Oyuncuyu Tekme Tokat Dövdüler Reviewed by aktuel on Eylül 26, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.