18 Yaşındaki Eski Eşini Öldürdü

Çorum' da 21 yaşındaki Kadir A., şiddetli geçimsizlik nedeniyle bir süre önce boşandığı eşi 18 yaşındaki Aynur A.'yı sokak ortasında iki yerinden bıçakladı. Yaralı kadın kaldırıldığı hastanede tedavi altına alınırken, olaydan sonra kaçan Kadir A. ise polis tarafından kısa sürede yakalandı.Olay dün akşam Gazi caddesi üzerinde bulunan Kültür Sitesi arka sokağında meydana geldi. Bir süre önce eşinden boşanan Aynur A., iki kız arkadaşını da yanına alarak çarşıya çıktı. Genç kadın, 1.5 yıl evli kaldığı ve yaklaşık 3 ay öncede boşandığı eşi Kadir A. ile karşılaştı.Kadir A. konuşmak ve barışmak istediğini söyledi ancak genç kadından olumsuz yanıt aldı. Aralarında tartışma çıktı. Kadir A., üzerinde bulunan bıçakla, eski eşini vücudunun iki yerinden bıçaklayıp kaçtı. Kanlar içerisinde kalan Aynur A., Hitit Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Genç kadının hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi.Boşandığı eşini sokak ortasında bıçakladıktan sonra kaçan Kadir A., polis tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Yapılan sorgulamasında asker firarisi olduğu tespit edilen şüpheli, ifadesinde, "Onunla konuşmak istedim. Niyetim barışmaktı. Ancak o beni istemedi. Bir anda öfkeye kapıldım" dedi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü belirtildi.
18 Yaşındaki Eski Eşini Öldürdü Reviewed by aktuel on Eylül 26, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.