Kılıçdaroğlu Dava Açmazlarsa Çok Üzüleceğim

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Afyonkarahisar'daki patlamayla ilgili, "Bana gelen bilgiler sabotaj olduğu yönünde. Hatta bir bilgi yüzde 99 değil 99.5 'sabotaj'dır yönünde" diye konuştu. Kılıçdaroğlu gündeme bomba gibi düşen sabotaj iddiasıyla ilgili olarak: "Ben o gazeteci ile yaptığım konuşmamda 'emekli komutanlar' dedim. Onlardan aldığım bilgiye göre sabotaj ihtimalinin yüksek olduğunu söyledim. Eski komutanların yüzde 99 sabotaj dediğini söyledim. Ama bunları dost sohbeti çerçevesinde söyledim. Yazılması için değildi. O nedenle açıklama olarak görmüyorum. Ama evet, eski komutanlar bunu söyledi. Hatta yüzde 99 da değil, yüzde 99.5 ihtimalden söz ettiler." dedi.
Kılıçdaroğlu Dava Açmazlarsa Çok Üzüleceğim Reviewed by aktuel on Eylül 11, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.