Ankara'da Eğitim Uçağı Düştü 1 Ölü

Ankara'nın Esenboğa Mahallesi'ne bir eğitim uçağı düştü, ilk belirlemelere göre 1 kişi hayatını kaybetti. Ankara'nın Esenboğa Mahallesi'ne bir eğitim uçağı düştü. Olayda ilk belirlemelere göre 1 kişinin öldüğü, 1 kişinin yaralandığı bildirildi. Alınan bilgiye göre, İstanbul Havacılık Kulübü'ne ait C 170 tipi tek motorlu eğitim uçağı, enerji nakil hatlarına çarpmasının ardından Esenboğa Mahallesi'nde bir evin bahçesine düştü. Kazada, ismi henüz belirlenemeyen uçağın pilotu hayatını kaybetti, yardımcı pilot Hasan Erkan ağır yaralandı. Erkan, Dışkapı Yıldırım Beyazıt Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Ankara'da Eğitim Uçağı Düştü 1 Ölü Reviewed by aktuel on Eylül 29, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.