Hangi Özel Üniversite Ne Kadar Ücret Alıyor

Vakıf üniversitelerinin çoğunluğu 2012-2013 eğitim-öğretim yılı fiyatlarını ortalama yüzde 4-27 arasında değişen oranlarda artırdı. Öğrencilere paralı eğitim veren vakıf üniversiteleri, 2012-2013 eğitim-öğretim ücretlerini ilan etti. Buna göre, en fazla fiyat genellikle tıp, diş hekimliği ve eczacılık fakülteleri için belirlenirken, lisans programlarının ücretleri 13-27 bin TL arasında değişiyor. Vakıf üniversitelerinin tıp ve diş hekimliği gibi bölümlerinin yıllık fiyatları 24-46 bin TL arasında değişirken, iki yıllık ön lisans programlarının fiyatları ise daha düşük fiyat aralığında seyrediyor. Bazı üniversitelerinin tüm bölümlerinin, bazılarının ise birkaç bölümünün ücretleri aynı kalırken, yüzde 2-4 oranlarında artış yapan üniversiteler de bulunuyor. Vakıf üniversitelerinin yıllık eğitim ücretlerine öğrencilerin barınma, ders-araç gereç, yemek ve ulaşım giderleri de dahil edildiğinde öğrenimleri süresince yapacakları masraf bir ''servet'' harcamayı gerektiriyor.
Hangi Özel Üniversite Ne Kadar Ücret Alıyor Reviewed by aktuel on Eylül 08, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.