Silverline'den Aldığım Üründen Şikayetçiyim

Evet arkadaşlar konumuza başlarken yaklaşık 3,5 yıl önce bu firmadan aldığım üçlü ankaste set ocak takımı patladı.Benbu üst kısmını daha önce hiç kullanmamiştim.Onu geçen günlerde güveç pişirelim dedik bomba gibi patladı.Halbuki bu garanti kapsamında olmasına rağmen evet süresi geçmiş farkındayım.Ama pzpn soluklu bu ocağı kullanmadık, sadece yazın 3 ay kullandık, malum yaz yemekleri kısa soluklu olduğu için böyle bir olayla karşılaşmadık.Bunun üzerine firmayı aradım yetkili bana inanmadı sankı valyozla kırmışım gibi ürünü övdü durdu, bu beni çok üzdü.Onun için bu konuyu internete yayayım dedin ben yandım sizlerdeyanmayım bu firma tamamen umursamaz tavırları beni bil haylı üzdü.Kimse ilgilenmedi bizimle, ocağı çıkardım başka bir set üstü ocak aldım ismini reklam olmasın diye vermiyorum.Ancak değil güveç üstünde saatlerce kavurama hatta lahana pişirdin banamısın demedi.Halbuki bu Silverline den aldığım üründe hiç uzun süreli bir şey pişirmedik pişirince de aradan yıllar geçmişti o yüzden garantı kapsamında çıkmıştı.Tam bu merkezde ben bu firma yetkililerinden şunu beklerdim.Zararınızı telafi edelim gibi bir söz.Benim kimseyi karaladığım yok, kimseye yalan borcum hiç yok.Sadece başımdan geçen ilginç bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Benim tavsiyem odurki bu ürünü sakın almayın.
Mağdur Kişi: İbrahim Bilgin
Telefon GSM: 0535 365 49 20
Silverline'den Aldığım Üründen Şikayetçiyim Reviewed by habergulu on Kasım 03, 2016 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.