İzzet Çapa'nın Fatih Altaylı Röportajı

Gazetecilik nasıl başladı? Benim gibi işletmecilikten mi geldiniz? (Gülüyor...) Yok, ticaret yapayım dedim. Baktım borcunu ödemeyen adamların peşinde strese giriyorum; "Değer mi" dedim. Cumhuriyet Gazetesi'nde işe başvurdum. Hasan Cemal yayın yönetmeniydi. Beni spor servisine gönderdi, başında Abdülkadir Yücelman var... İlk günden genel yayın yönetmeni olmadınız tabii.. Abdül Ağabey bana çok çektirdi. Herkes takur tukur daktilo yazıyor, işi biliyor. Gözüm korktu. Kendi mülakatımı sabote etmek için "Hangi spordan anlarsın" deyince "Kayak" dedim. Meğer ona ihtiyaçları varmış. Sonra yabancı dilimi sordu. "İngilizce, Fransızca, Almanca çat pat da İtalyanca" deyince hemen başlamamı istedi. Fakat her ne hikmetse genelde yönetici koltuğuna oturttular beni.
İzzet Çapa'nın Fatih Altaylı Röportajı Reviewed by aktuel on Ağustos 26, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.