Ali Ağaoğlu'nun eski sevgilisi Hazal Mesudiyeli'den skandal sözler

Ali Ağaoğlu'nun eski sevgilisi Hazal Mesudiyeli İnstagram'dan skandal yorumlar yaptı. Mesudiyeli, "Ali bana ev kiraladı, anahtarı yüzüne fırlattım. Yaşlı, cimri, pislik" dedi.

Ünlü iş adamı Ali Ağaoğlu'nun 2,5 yıl birlikte olduğu eski sevgilisi Hazal Mesudiyeli açtı ağzını yumdu gözünü. Mesudiyeli, Ağaoğlu'na "Yaşlı, cimri, gösteriş meraklısı uzak durun ondan" diyerek skandal yorumlar yaptı.

"BANA EV KİRALADI, ANAHTARI YÜZÜNE FIRLATTIM"

Mesudiyeli yorumlarının devamında, "Bana ev kiraladı, anahtarı yüzüne fırlattım. 'Sen 2. el eşya kullanmıyorsun' dedi. Demek böyle böyle zengin oluyor bu pislik yaşlılar" yorumlarını yazdı.



Ali Ağaoğlu'nun eski sevgilisi Hazal Mesudiyeli'den skandal sözler Reviewed by habergulu on Ağustos 01, 2017 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.