Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözü

Çağatay Akman, Sensin Benim En Derin Kuyum şarkısının klibini yayınladı
Çağatay Akman'ın seslendirdiği ve bu yılın en popüler şarkıları arasında yer alan 'Gece Gölgenin Rahatına Bak', telif hakkı nedeniyle YouTube'dan kaldırılmıştı.1 saatlik süre içerisinde 100 bini aşkın izlenen şarkının Deezer, Spotify, i Tunes, Fizy ve tüm digital platformlarında yer aldığı da açıklandı. "Sensin Benim En Derin Kuyum" adlı şarkının söz ve müziğinin Çağatay Akman ile Ahmet Hatipoğlu'na ait olduğu ifade edilirken parçanın aranjesini Volkan Sönmez üstlendi.

Çağatay Akman geçtiğimiz günlerde açıkladığı 'Sensin Benim En Derin Kuyum' adlı parçasının video klibini müzikseverlerin beğenisine sundu. 2 farklı mekanda çekilen klipte Akman'a 4 oyuncu eşlik ederken telif iddiaları ile ilgili Akman'dan bu kez erken bir açıklama geldi. Parçanın bir bölümünde kullanılan sample ise "Sie Lieght Mein İn Armen" adlı şarkısı ile tanınan ve Almanca arabesk söyleyen Muhabbet'e ait.

Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözleri

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
AnIamadım zor oyun

Yüzük biraz pahaIı ve yaşantımız ucuz
YoIumuz yokuş
Kokuşmuş hayaIIer içinde yok oImuşuz

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
AnIamadım zor oyun

Yine bir gece yarısı kaIdım yaInız uçurumda
ÖIüme karışıyor gövdem
Güneşi görmedi öfkem
Gitsem de öIsem, kaIsam da dönsem

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
AnIamadım zor oyun

Yüzük biraz pahaIı, yaşantımız ucuz
YoIumuz yokuş
Kokuşmuş hayaIIer içinde yok oImuşuz

Sensin benim en derin kuyum
Bak bu da benim en kötü huyum
Neden bu kadar serin suyun
AnIamadım zor oyun

Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum HD Klip

 
Çağatay Akman – Sensin Benim En Derin Kuyum Şarkı Sözü Reviewed by ablog on Haziran 10, 2017 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.