Erdoğan'dan Babacan ve Başçı'yı uyardı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, MB Başkanı Erdem Başçı’nın kendisiyle görüşme talebi olduğunu söyledi: “Çağırıp konuşacağız. Ama onun bağlı olduğu Bakan’la (Ali Babacan) bunu konuştuk. Ama bakıyorum ki aynı durumdalar. Artık biraz kendilerine çeki düzen vermeliler”Cumhurbaşkanı Erdoğan, Merkez Bankası Başkanı Erdem Başçı ve Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'la konuyu yüz yüze de konuştuğunu belirtti.

Erdoğan, “Bu arkadaşı çağırıp konuşmadığımı kim söylüyor? Bugünlerde yine bir talebi var, çağırıp konuşacağız tabii. Ama onun bağlı olduğu sayın Bakan’la bunu konuştuk. Ama bakıyorum ki aynı durumdalar. Şimdi burada bu uyarılar yapıldığı halde artık biraz kendine çeki düzen ver. Ben diyorum ki faiz sebeptir enflasyon da neticedir. Bu da benim tezim. O ise enflasyon sebeptir, faiz neticedir diyor. Eğer enflasyon düşerse faizi düşürecekmiş. Bu demek senin yanlış yolda olduğunun alametidir. Bu milletle, girişimciyle, yatırımcıyla dalga geçmenin anlamı yok” diye konuştu.
Erdoğan'dan Babacan ve Başçı'yı uyardı Reviewed by aktuel on Mart 02, 2015 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.