İki Genç Kızın Kanlı aşk düellosu

Ankara emniyet birimlerinden edinilen bilgiye göre, Kazan ilçesinde, lise terk Ş.P. (16) ile 2 yıl önce eşinden ayrılarak ilçeye yerleşen Gülden Ç. (23), aynı erkeğe ilgi duymaya başladı. Ş.P., sevgilisini elinden aldığı gerekçesiyle Gülden Ç. ile telefonda tartıştı. İkili, Fevzi Çakmak Caddesi üzerindeki bir noktada buluşmak üzere randevulaştı.

Buluşmaya Gülden Ç. ile birlikte gelen kız kardeşi S.Ç. (14) de tartıştı ve kavga çıktı. Ş.P. ve Gülden Ç.’nin bıçakla olay yerine geldiği bildirildi. Gülden Ç., Ş.P.’yi bıçakla ayağından yaraladı. Ş.P. ise, Gülden Ç.’nin elinden bıçağı alarak kalbine sapladı. İkili, çevredekilerin ihbarı üzerine gelen ambulanslarla hastanelere kaldırıldı. Gülden Ç., kaldırıldığı Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde hayatını kaybetti. Ayakta tedavi gören ve gözaltına alınan Ş.P. tutuklandı.

Ş.P.’nin ifadesinde, birkaç kez uyarmasına rağmen Gülden Ç.’nin sevgilisini taciz etmeye devam ettiğini ileri sürerek, “Konuşmak için buluştuk. Bizden uzak durmasını isteyecektim. Ancak bana saldırdılar. Bıçağı aldım, kendimi korumak istedim. Bıçak neresine geldi bilmiyorum” dediği öğrenildi.GÜLDEN Ç.’nin küçük kardeşi S.Ç.’nin, ifadesinde, “Ş.P., daha önce de bizi taciz ederek aracımıza taş atmıştı. O gün de kendisiyle konuşmak için buluştuk. Aramızda kavga çıktı. Önce bıçak bendeydi, ablam elimden aldı. Ş.P.’nin bıçağı ablamın elinden nasıl aldığını ve sapladığını anlayamadım” dediği bildirildi.
İki Genç Kızın Kanlı aşk düellosu Reviewed by aktuel on Ağustos 31, 2014 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.