Uzaya Gidecek İlk Türk

UFO firmasının "UFO Beni Uzaya Götürö çekilişinin talihlisi Ercan Kaygısız, "Eğer uzaya gidersem bir müslüman Türk olarak yanımda Kuran-ı Kerim, cevşen ve seccade götürmek isterimö dedi. Dirinler Gruba bağlı Levent Marina'da beş restoranda çalışan Ercan Kaygısız, UFO Isıtıcılarının uzay macerasının ilk talihlisi oldu. İki çocuk babası Kaygısız, "Isıtıcıya ihtiyacım vardı ve geçtiğimiz Aralık ayında ufo ısıtıcılarından aldım. Satıcı bana bir de çekiliş olduğunu ve kazandığım takdirde uzaya gideceğimi belirtti. 'UFO Beni Uzaya Götür' çekilişi için iki gün önce telefonuma mesaj geldi ve çekişilin gerçekleştireceklerini belirtmişlerdi. Bugün ise 14.10 itibariyle UFO Isıtıcılarından yetkililer aradı ve ilk çekilişin talihlisinin benim olduğumu söylediler. Çok şaşırdım hatta Burcu Esmersoy ve Pascal Nouma ile konuştum. Pascal Nouma'ya espri yaparak 'Pascal beni uzaya götür' bile dedimö şeklinde konuştu. Normal hayatta şans oyunlarında ve çekilişlerde hiç şansının olmadığını söyleyen Kaygısız, çok şaşırdığını ifade etti.
Uzaya Gidecek İlk Türk Reviewed by aktuel on Nisan 01, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.