Kız Öğrenci Jiletle Dehşet Saçtı

İstanbul'un Üsküdar ilçesinde ilköğretim okulu öğrencileri ile lise öğrencileri arasında çıkan kavgada bir kız öğrenci, 14 yaşındaki erkek öğrenci E.E.'yi jiletle yaraladı. Sol bileği kesilen öğrenci ambulansla hastaneye kaldırıldı. Olay, Ünalan Mahallesi Tatlısu Sokak'ta saat 13.45 sıralarında meydana geldi. İddialara göre, sokak üzerindeki bir ilköğretim okulundan bir kız öğrencinin sosyal paylaşım sitesindeki hesabı üzerinden bir başka ilköğretim okulunda okuyan bazı kız öğrencilere hakaret edildi. Bunun ardından her iki ilköğretim okulu öğrencileri arasında sosyal paylaşım sitesi üzerinden karşılıklı küfürleşmelere yaşandı.

Bir süre devam eden karşılıklı küfürleşme sonrası iki grup, kavga etmek üzere boş bir alanda randevulaştı. Kararlaştırılan alanda bir araya gelen iki grup arasındaki tartışma ve küfürleşme burada da devam ederken, bir süre sonra tartışmaya, sosyal paylaşım sitesindeki hesabından küfür edilen kız öğrencinin, lisede okuyan ablaları da dahil oldu. Tartışmanın büyümesi üzerine iki grup arasında kavga çıktı. Kavgada, liseli kız öğrencilerden biri, ilköğretim okulu 8'inci sınıf öğrencisi olan E.E.'nin sol el bileğini jiletledi. E.E.'nin çığlıklarla kendini yere atmasının ardından kavga sona ererken, kavga eden öğrenciler olay yerinden kaçtı. Sol bileğinden yaralanan E.E. yakınlardaki ilköğretim okulunun bahçesine götürülerek pansuman yapıldı. Yaralı öğrenci bir süre sonra olay yerine gelen ambulansla Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.
Kız Öğrenci Jiletle Dehşet Saçtı Reviewed by aktuel on Şubat 18, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.