Celtic - Juventus Maçı 12 Şubat 2013

Celtic 0-3 Juventus.Genel performanslara ve kadro kalitelerine bakınca Juventus'un gerçekten rakibine göre çok daha şanslı olduğunun söyleyebiliyoruz. Ancak Celtic'in hiç de şans verilmediği halde Barcelona - Spartak Moskova ve Benfica gibi kalburüstü takımların yer aldığı grupta oynadığı maçlar ve aldığı sonuçlar muhakkak dikkate alınmalı düşüncesindeyim. Rangers'ın yaşadığı sorunlar sonrası ligde adeta kendiyle yarışan ve şampiyonluğu garanti olan Celtic için Juventus maçları hemen hemen tek hedefmiş gibi gözüküyor. Herkesin aklına gelen ve % 10 topla oynadığı maçta Barca karşısında alınan galibiyet ve yine Barcelona karşısında Nou Camp'ta son dakikaya kadar verilen mücadele akıllara gelince ben Juventus'un işinin o kadar da kolay olmayacağına inanıyorum. İlk maç için önerime gelince ben açıkçası iki takım adına da çok kontrollü bir maç bekliyorum. Genelde orta saha mücadelesi şeklinde geçeceğine inandığım maç için benim ilk tercihim alt seçeneği olacak.
Celtic - Juventus Maçı 12 Şubat 2013 Reviewed by aktuel on Şubat 12, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.