Dünyanın En Hızlı Cabriosu

GT Speed Convertible, GT Speed Coupe ile aynı motor özelliklerini paylaşıyor. 625 HP gücündeki çift turbo, 48 supap, W12 motor sayesinde üstü açılır otomobil 0-100 km/s hızlanmasını 4.4 saniyede tamamlıyor. 325 km/s maksimum hıza erişebilen araç, 800 Nm ile son derece etkileyici bir maksimum tork değeri sunuyor. Bu değere yalnızca 2000 d/d'de ulaşan GT Speed Convertible, bu tork seviyesini 5000 d/d'ye kadar koruyor. Bu sayede kesintisiz, konforlu ve üstün bir performans sunuyor. Saniyede 180 milyon adet farklı hesaplama yapabilen en son ME17 motor yönetim sistemi, turbo şarj kontrolünü ve tork yönetimini kolaylaştırarak, sürüş kalitesini artırıyor. Tüm W12 motorlu modellerde olduğu gibi, GT Speed Convertible'ın da enerji geri kazanım sistemi bulunuyor.

Bu sistem; kısa aralı, hızlı geçişli, sekiz vitesli şanzıman ile bir araya geldiğinde, ilk nesil Speed otomobillerle kıyaslandığında yakıt verimliliğinde ve CO2 emisyon oranlarında yüzde 15 iyileştirme sağlıyor. Ayrıca aracın yakıt depo hacmi de yine yüzde 15 oranında artırıldı. 22.500 Nm/degree ile sınıfının en iyi burulma direncine sahip olan üstü açılır Continental GT Speed'in gövdesi son derece sağlam. Bu da daha keyifli bir sürüş deneyimine imkan veriyor. Alüminyum çift salıncaklı ön süspansiyon ve ikizkenar yamuk şeklindeki çok bağlantılı arka süspansiyonun özellikleri gözden geçirilerek, havalı süspansiyon, yay ve amortisörleri yenilendi. Böylelikle sürüş konforundan fazlaca taviz vermeden kıvraklık ve gövde kontrolü artırıldı.

Kendinden ayarlı sistem, 575 HP gücündeki Continental GT Convertible'a kıyasla 10 mm aşağıya yerleştirildi. Süspansiyon burçlarının daha sert olması keskin ve hassas yol kontrolü sağlarken, güçlendirilmiş denge çubukları direksiyon dengesini optimize ediyor. Sonuç olarak keskin virajlarda aracın gövde kontrolü ve manevra kabiliyeti artıyor. Elektronik Stabilite Kontrol (ESC) sistemi yeni motor yönetim sistemine göre uyarlandı. Böylelikle hem güvenlik hem de sürücünün araç hakimiyeti önemli ölçüde artırıldı. ESC sistemi, yüksek hızlarda tekerleğin kayması durumunda devreye giriyor ve motor torku daha hızlı bir şekilde eski seviyesine ulaşıyor. Bu sistemler bir araya geldiğinde sürücü yeni şasi sisteminden ve otomobilin yüksek gücünden tam anlamıyla faydalanarak sürüşün tadını çıkarabiliyor.
Dünyanın En Hızlı Cabriosu Reviewed by aktuel on Ocak 02, 2013 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.