Saba Tümer'den Canlı Yayında Aşk İtirafı

Saba Tümer İle Bugün tüm hızıyla seyircisiyle buluşmaya devam ediyor. Saba Tümer doyumsuz sohbetiyle izleyenleri eğlendirdiği programında ünlü şarkıcı Gökhan Tepe'yi ağırladı. Saba Tümer programda Gökhan Tepe'nin özellikle bir parçasının kendisine nasıl hayat verdiğini anlattı. Saba Tümer, programına konuk olan Gökhan Tepe'nin "Teşekkür Ederim" isimli parçasıyla ilgili canlı yayında şu açıklamalarda bulundu: "2 yıl önce duygusal olarak dibe vurmuşum. Bir daha çıkamaycağım, sevemeyeceğim diye hissediyorum. Ben dipteyken birisi çıktı karşıma bana o kadar güzel baktı ki, bana o kuyudan çıkmam için el verdi. Sabahleyin Allah'ım sana şükürler olsun bana bu kadar güzel bakan birisi çıktı karşıma dedim. Sonra aradan zaman geçti ve bir daha görüşmedik zaten. Tekrar o kuyudan çıkabileceğimi, o duyguyu hissedebileceğini bilmek çok güzel birşeydi. Şarkıyı önceden biliyorum. Ama dibe vurmak ve o bakışı görmek, hissetmek gerekiyormuş. Şarkıyı dinledim ve şarkı beni ne kadar güzel anlatıyormuş. Hala teşekkür etmek için dinliyorum."
Saba Tümer'den Canlı Yayında Aşk İtirafı Reviewed by aktuel on Aralık 14, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.