Canlı Yayında Şoke Eden Gaf

Ünlü sunucu Saba Tümer, programına konuk aldığı Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın kızı Zeynep Özal'a canlı yayında şoke eden bir gaf yaptı. Show tv ekranlarında yayınlanan Saba Tümer'le Bugün programının bugünkü bölümüne Merhum Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın kızı Zeynep Özal konuk oldu. Evliliğe bakış açısını anlatan Zeynep Özal, "Evliliklerde ben çok başarılı olamıyorum. Ne zaman evlenmeyeceğim dedim, gittim evlendim. Artık büyük konuşmuyorum.

Evlilik illa şart mı diye düşünüyorum.Ben bir röportajımda şunu söylemiştim; nikahsız da çocuk doğurabilirim. Çünkü ben boşandığım zaman bir çocuğum 1,5 diğeri 3,5 yaşındaydı. Neticede ben çocuklarımı babasız büyüttüm. Ne fark etti evliydim de çocuk doğurdum değişti mi, değişmedi" diyerek açıklamalarda bulundu. Özal'ın bu sözlerinin ardından söze giren Tümer, "Ama o toplumsal bir şey" ifadesini kullandı. Bunun üzerine Zeynep Özal, "Ama toplum için yaşamaksa bu yaşamak değil" dedi. Kahkahalara boğulan Saba Tümer, "Sıyırmışsınız derken.Çok özür dilerim.Yırtmışsınız.Neyse anladınız değil mi iyi niyetli bir şey dediğimi? Ay ateş bastı" şeklinde konuştu.
Canlı Yayında Şoke Eden Gaf Reviewed by aktuel on Aralık 05, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.