Engin Alan: BDP'liler Kadar Kıymetim Yok

Abdullah Öcalan'ı yakalayıp Türkiye'ye getiren ekipte bulunan emekli Korgeneral MHP İstanbul Milletvekili Engin Alan, göğsüme madalya taktılar diyerek içinde bulunduğu durumu bu sözlerle açıkladı:"Ne hazindir ki hakkımızdaki övgülerin, methiyelerin yerini itibarsızlaştırma ve alçakça saldırılar aldı." BDP'li vekiller için veryansın eden Alan, "Sayın başkan manzara bu. Hani siz hep ’Maddi gerçek diyorsunuz’ ya benimle ilgili maddi gerçek bu. Tüm samimiyetimle şerefimle temin ediyorum. Beni burada en çok yaralayan ve canımı yakan konuyu ifade etmeden geçemeceğim. Şimdi size bir resim göstereceğim.

(Heyete gazete kupürünü gösterdi) Milletvekili Sebahat Tuncel, PKK’nın Eruh Şemdinli baskınının yıl dönümünde halay çekiyor. Sözcü Gazetesi’nin 17 Ağustos 2012 tarihli haberinde. Bu 29 Ekim, 30 Ağustos kutlamaları değil. 15 Ağustos 1984’te silahlı eylemi başlatmanın ve devlete başkaldırılışının yıldönümü. Milletvekili Sebahat Tuncel hem halay çekiyor, hem de şöyle diyor: "Tek yol vardır o da Abdullah Öcalan’ın özgürlüğüdür" diyor. Şimdi bir Engin Alan’ın bir de bu muhterem bayanın durumuna bakalım. Bu çok Sayın Hanımefendi, PKK terör örgütü üyeliği suçundan tutuklu iken 2007’de milletvekili seçildi ve de şayet yanılıyorsam lütfen düzeltin bu mahkemenin farklı üyelerden oluşan heyeti tarafından serbest bırakıldı. Ben de 2011 seçim sonucu milletin verdiği oylarla milletvekili seçildim. Siz ise Anayasa’nın 14. maddesini gerekçe göstererek benim tutukluluğuma devam ettirdiniz. Oysa Anayasa, aynı CMK, aynı TCK 2007’de de yürürlükteydi" dedi.
Engin Alan: BDP'liler Kadar Kıymetim Yok Reviewed by aktuel on Ağustos 24, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.