CHP'li Çakmak: Gülen hareketi Türkiye'nin Gücüdür

CHP eski PM üyesi, Fırat Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğretim üyesi Dr. Muhammet Çakmak, CHP'nin mütedeyyin (dindar) kesime yönelik açılımını anlattı. Akşam'dan Ebru Toktar Çekiç'e konuşan Çakmak, Konya'da ekim ya da kasım ayında geniş katılımlı "Mütedeyyin Entelektüeller Zirvesi" düzenleyeceklerini açıkladı. CHP'yi "din düşmanı" gibi gösteren kara propagandaları yıkacaklarını söyleyen Çakmak, dindarlıktan Diyanet'e, cemevlerinden Gülen hareketine kadar bir dizi konuda açıklamalarda bulundu. "Gülen hareketini yanlış bir yere koymanın da vicdansızlık olduğunu düşünüyorum" dedi. Kemal Bey, farklı uzmanlık alanlarına son derece önem verir. Bu birikimlere ve donanımları kendi söylemine katar. Yeni CHP dediğimiz," toplumla bütünleşme" diye adlandırdığımız bu projenin gerçek mimarı sayın genel başkandır, onun kendi iradesi ve kendi siyasi perspektifidir. Ankara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi mezunu ve din sosyolojisi alanında doktora yapmış bir akademisyenim. Doçentlik tezimi yazdım ama henüz kadro doçenti olmadım. "Sanayici Dindarlığı" adlı çalışmam var. Newsweek'te 2009'da yayımlandı. Genel başkana kendi alanımla ilgili yapmış olduğum akademik çalışmalarımı sundum. Türkiye'deki din-siyaset ilişkisi bağlamındaki yapıların anlaşılması ve analizi konusunda sayın Genel Başkan'a katkı yapmaya devam ediyorum.
CHP'li Çakmak: Gülen hareketi Türkiye'nin Gücüdür Reviewed by aktuel on Ağustos 22, 2012 Rating: 1
All Rights Reserved by En Son Haberler © 2012 - 2021

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.